Ministarstvo: Učiteljica nepismena, ali kvalitet nastave zadovoljavajući

Nadležni su zaključili da se radi o učiteljici, koja je tokom dosadašnjeg radnog angažovanja, imala dobru komunikaciju sa upravom Škole, kolegama, roditeljima učenika, kao i samim učenicima

860 pregleda81 komentar(a)
škola, Pavle Rovinski, Foto: Zoran Đurić
20.02.2016. 15:24h

Iako su utvrdili da je učiteljica trećeg razreda O.Š. “Pavle Rovinski”, čiji identitet nijesu saopštili, nepismena, u Ministarstvu prosvjete ocjenjuju da je kvalitet nastave u njenom odjeljenju zadovoljavajući.

To se može zaključiti iz saopštenja koje je Ministarstvo prosvjete poslalo crnogorskim medijima.

Šokirana majka učenice iz Podgorice je nedavno na “Fejsbuku” objavila nepismene primjedbe učiteljice, koje je napisala u svesci njene kćerke, “podučavajući” je rečenicama: “Nepričaj na čas”, “Učenica priča na čas”, “Prati linije u svesku kada crtaš”...

“Tim nadzornika je uvidom u sveske učenika utvrdio da učiteljica u svom pisanom izrazu nedosljedno primjenjuje pravopisna, odnosno jezička pravila i ovim povodom dao preporuke”, navodi se u saopštenju Ministarstva.

Dalje se dodaje da rezultati vanrednog nadzora ukazuju da se kvalitet nastave u tom odjeljenju procjenjuje “od nivoa zadovoljava do nivoa uglavnom zadovoljava”.

“Obaveza uprave Škole je da sprovede preporuke Tima, posebno u dijelu izrade ličnog plana profesionalnog razvoja i obuka iz oblasti jezičkih kompetencija učiteljice. Takođe, očekuje se da će učiteljica u narednom periodu maksimalno angažovati i odgovorno raditi na otklanjanju uočenih nedostataka u cilju unapređenja kvaliteta nastave”, piše u saopštenju Ministarstva.

Oni su zaključili da se radi o učiteljici, koja je tokom dosadašnjeg radnog angažovanja, imala dobru komunikaciju sa upravom Škole, kolegama, roditeljima učenika, kao i samim učenicima, te da nije bilo usmenih ili pisanih prigovora na njen rad.

“ Analizom anonimnih upitnika za roditelje utvrđeno je da dominira pozitivno mišljenje o njenom radu. Nadzornici su utvrdili da su metode i oblici rada koje je učiteljica primjenjivala na posjećenim časovama bili usmjereni ka ostvarivanju ciljeva, posebno na času matematike”, navodi se u saopštenju.

U Ministarstvu su najavili da će pokrenuti procedure izmjene zakonskih i podzakonskih akata, kojima će se precizirati jasni i strogi kriterijumi u postupku zasnivanja radnog odnosa u obrazovno-vaspitnim ustanovama.