Tuzi: Uručena oprema za programiranje osnovnim školama
Kako je pojašnjeno iz Ministarstva, projekat se bavi razvojem kritičkog i analitičkog mišljenja, kreativnosti i inovativnosti kod djece uzrasta od 6-14 godina i uvodi prve korake programiranja pomoću mikrobit tehnologije
Predstavnice British Council-a Vanja Madžgalj i Ministarstva prosvjete, nauke, kulture i sporta Slavica Ilinčić, posjetile su Tuzi kako bi uručile opremu za programiranje osnovnim školama u ovoj opštini koje su nedavno završile obuku u nastavi kritičkog mišljenja, rješavanja problema i kodiranja mikrobitom u okviru projekta "Nastavnik za 21. vijek".
Kako je pojašnjeno iz Ministarstva, projekat se bavi razvojem kritičkog i analitičkog mišljenja, kreativnosti i inovativnosti kod djece uzrasta od 6-14 godina i uvodi prve korake programiranja pomoću mikrobit tehnologije.
Kompletan nastavni kadar u osnovnim školama „Mahmut Lekić“, 29. novembar“, „Đerđ Kastrioti Skenderbeg“ i „Jedinstvo“ učestvovao je tronedjeljnoj obuci British Council-a a uz pomoć mikrobit uređaja i dodatne opreme, stvorili su se uslovi za modernu kreativnu nastavu sa fokusom na analizi problema i njihovom rješavanju.
Kazali su da primjenjujući algoritamski način mišljenja, djeca programiraju uređaje koji rješavaju konkretne probleme u zajednici.
Grupa učenika iz OŠ „29. novembar“ predstavila je svoj projekat Inklobit koji je programiran kao pametni štap za osobe sa oštećenim vidom, koji zvučnim signalima ukazuje osobi da se u blizni nalazi određena prepreka i na taj način sprečava povrde i olakšava kretanje.
Direktori škola, koordinatori za profesionalni razvoj nastavnika i mentori učenika diskutovali su o razvoju učenika kroz primjenu aktivnih pristupa u nastavi kao što je projektni i istraživački rad i istakli važnost projekta „Nastavnik za 21. vijek“ koji posebno razvija kreativnost i analitičko mišljenje kod djece.
Iz ovog resora je saopšteno da će sa Savjetom i tokom novembra nastaviti posjete školama i razgovore sa novim rukovodstvom škola u cilju upoznavanja sa programom i značaju njegovog punog integrisanja u nastavu kao dio šireg procesa digitalne transformacije društva.
( L.S. )